.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت ترافیکی جاده های مازندران درایام نوروز

فرمانده پلیس راه مازندران طرح محدودیتها و ممنوعیتهای حوزه استحفاظی پلیس راه استان در ایام تعطیلات نوروز را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سرهنگ رضا کیوان پور عصر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 88 به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقا ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک از چهارشنبه 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری مازندران ممنوع است.

وی ادامه داد: در تمامی محورهای برون شهری این خطه در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود و عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و تانکرهای مواد فاسد شدنی و سوختی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این دسته از وسایل نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود.

فرمانده پلیس راه استان در خصوص عملیات اجرایی این طرح در محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه بیان داشت: در محور کرج به چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز چهارم فروردین ماه از مرزن آباد به سوی کرج به صورت یک طرفه انجام می شود و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 همان روز از کرج به سوی مرزن آباد ممنوع خواهد بود .

وی عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز هفتم فروردین ماه از مرزن آباد به سوی کرج به صورت یکطرفه انجام می شود و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 همان روز از کرج به سوی مرزن آباد ممنوع خواهد بود .

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز دوازدهم فروردین ماه از مرزن آباد به سوی کرج به صورت یک طرفه انجام می شود و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 همان روز از کرج به سوی مرزن آباد ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز 13 فروردین ماه از مرزن آباد به سوی کرج به صورت یک طرفه خواهد بود و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12تا 24 همان روز از کرج به سوی مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز 14 فروردین ماه از مرزن آباد به سوی کرج به صورت یک طرفه انجام می شود و ورود وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 همان روز از کرج به سوی مرزن آباد ممنوع است .

کیوان پور افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی در باره عملیات اجرایی در محور هراز بیان داشت: تردد انواع کامیون به استثنا کامیونها حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح روز 28 اسفند ماه امسال تا ساعت هشت صبح روز دوم فروردین ماه و نیز از ساعت هشت تا ساعت 24 روز چهارم فروردین از ساعت هشت روز ششم فروردین تا ساعت 24 روز هفتم فروردین و از ساعت هشت روز دوازدهم تا ساعت 12 روز 15 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا ساعت 24 روز چهارم فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز چهارم فروردین از آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روز هفتم فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز هفتم فروردین از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روز 12 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 مورخ 12 فروردین از آب اسک به رودهن یکطرفه است.

وی خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13تا 24 روز 13 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15تا 24 روز 13 فروردین از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 تا 24 روز 14 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز 14 فروردین از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

مازندران دارای بیش از 9 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر علی 5 فروردين 1388
ممنون .بسیار عالی و منحصر به فرد بود اطلاعات فوق کارگشا میباشد
با سپاس فراوان و روز افزون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.